E-poe kasutustingimused
1. Antud kasutustingimused kehtivad MyEye.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja teenusepakkuja MyEye OÜ, registrikoodiga 17149953 (edaspidi MyEye) vahel kaupade ja teenuste osutamisel/ostmisel.
2. Lisaks käesolevatele teenuse tingimustele reguleerivad MyEye veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3. MyEye jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi, millest teavitame veebilehe vahendusel.
Hinnainfo
1. Kõik MyEye veebpoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu;
2. MyEye-l on õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada meie veebipoes.
3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, siis kohaldatakse tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Tellimuse vormistamine
1. Lisa soovitud tooted ostukorvi ning ühekorde tellimuse vormistamiseks vajuta ostukorvis lingile “vormista ost”.
2. Tellimuse vormistamise lehel täida nõutud väljad, vali sobiv kättetoimetamise meetod ning vajuta linki “Soorita ost”. Seejärel suunatakse Sind panka arvet tasuma.
3. Valides püsitellimuse, nõustub klient esitama oma krediitkaardi andmed ning tasuma püsitellimuse eest automaatsete maksetega valitud ajavahemiku tagant.
4. Klient peab tagama, et maksekuupäeval on kaardil püsitellimuse makse sooritamiseks piisavalt rahalisi vahendeid.
5. Kliendil on õigus püsitellimus peatada pärast 6 kuu tellimusperioodi lõppemist, tehes seda oma myeye.ee kontol või kirjutades meile e-posti aadressil info@myeye.ee.
6. MyEye veebipoes sooritatud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E-R) kell 9.00-17.00.
Tasumine
1. Müügilepinguga kohustub MyEye andma Tarbijale üle olemasoleva või MyEye poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub MyEye-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist MyEye pangakontole.
3. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse 48 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Kohaletoimetamine
Tagastusõigus
1. Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus MyEye.ee veebipoest ostetud kasutamata tooted tagastada 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal tagastusõigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada. Tagastamisele ei kuulu kahjuks avatud pakendiga kontaktläätsed, kontaktläätsede hooldusvedelikud, nägemist korrigeerivad prillid ning ka pluss tugevusega, toorilised ja multifokaalsed läätsed.
2. Kauba tagastamiseks saada vabas vormis kiri e-postile info@myeye.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
3. MyEye tagastab tagastamissoovi kättesaamisel ostutehinguga saadud tasud peale toodete kättesaamist.
Vääramatu jõud
Vastutus
Pretensioonide esitamine
1. MyEye vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad MyEye ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab MyEye.
4. MyEye ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@myeye.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
6. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8. Tarbijal on õigus nõuda MyEye veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui MyEye veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, MyEye veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.